KONTORSSERVICE & KONTORSMATERIAL STOCKHOLM
Vi levererar kontorsservice för er, utifrån era behov. Kontakta oss idag kostnadsfri genomgång av era behov kopplat till tjänster som kontorsmaterial, inredning, trycksaker, reparationer eller lokalvård. Vi erbjuder ett brett sortiment till hög kvalitet inom hela Stockholm.
SKRÄDDARSYDD KONTORSSERVICE
Vi erbjuder tjänster som är skräddarsydda för varje företags kontorsmiljö. Detta för att vi vet att varje kontor är unikt och har sina specifika behov.
Behöver ni material som papper, pennor, pärmar eller annat till era medarbetare? Kanske har ni behov av tjänster inom inredning, profilmaterial, eller hjälp med möbelmontering? Då hjälper vi er med detta och självklart levererar vi kontorsmaterial Stockholm. Dessutom bistår vi med allt ni kan behöva för en trivsam arbetsmiljö på kontoret. När ni har fullt upp med annat så tar vi hand om servicetjänster och leveranser.
Sammanfattningsvis så tar vi fram de bästa lösningarna och produkterna för just ert kontor. Hos oss får ni personlig service, gedigen kompetens, snabba leveranser samt konkurrenskraftiga priser.
SERVICE OCH TRIVSEL GÅR HAND I HAND
Trivsel på arbetsplatsen är en viktig del av arbetsmiljön. Detta genom riktigt bra service och allt som era medarbetare behöver för att göra ett bra jobb, är en del av trivseln tänker vi.
Dessutom samordnar vi alla tjänster, leveranser och beställningar som ni behöver. Anledningen är att skapa en smidig vardag på kontoret för er.
Likaså har vi lång erfarenhet av den här typen av uppdrag. Samt även tillgång till ett stort sortiment så att ni ska kunna ha allt kontorsmaterial ni behöver. Vi har bra avtal så att vi kan hålla låga priser, detta ser vi som en del av servicen. Detta gör att ni inte behöver leta produkter och priser själva, vi gör det åt er.
Kontorsservice för företag
Som företag finns det många saker att tänka på och det är viktigt att kunna fokusera på kärnverksamheten. Tack vare våra tjänster inom kontorsservice kan ni göra just det och vi sköter resten. Exempelvis som att beställa kontorsmaterial, utföra mindre reparationer eller köpa och montera nya möbler.
Vilka är era behov?
Vi genomför en kostnadsfri behovsgenomgång för att kunna anpassa vårt erbjudande efter era behov.
KONTORSMATERIAL
Vi har ett stort utbud och snabba leveranser på kontorsmaterial efter just ditt företags behov. På så sätt kan du få hjälp med allt från skrivbordsartiklar, block och pennor, till kuvert och konferensmaterial. Alltså; alltid skräddarsydda lösningar som underlättar era medarbetares vardag.
MÖBELMONTERING
Vi har stor erfarenhet av möbelmontering för kontor och officiella miljöer. Montörerna som ingår i vårt team är specialiserade på inredning och har många års erfarenhet av olika projekt.
Ni kan få hjälp med montering av alla de slag. Allt från enklare idéer till helhetslösningar, privat som offentligt.
FÅ OFFERT
Vi arbetar med servicetjänster inom kontor och fastigheter i hela Stockholmsområdet. Vi tar hand om helheten eller hjälper er med enskilda insatser. För oss är kundupplevelsen i fokus, vi strävar efter att alltid ge dig bästa möjliga service.
Vi tar gärna ett första förutsättningslöst möte innan offert. Detta för att lära känna er och förstå hur ni jobbar och hur vi kan hjälpa er.
Tveka inte att höra av dig till oss för att boka in mötet. Klicka på länken nedan för att komma i kontakt med oss eller ring oss på 08-121 322 00.
FAQ
Här kan du läsa vanliga frågor och svar
Om du är intresserad av att bli kund hos oss så bokar vi ett kostnadsfritt kundbesök, digitalt eller IRL. Detta gör du genom att kontakta oss via telefon 08-121 322 00, eller gå till kontakta oss och fyll i formuläret. Vi kontaktar dig inom kort för att bestämma tid och datum för kundbesök
Städmaterial förses av oss på Solution of Quality. Kund står för förbrukningsmaterial.
SOFQ är certifierade enligt ISO9001 och ISO14001. Här kan du läsa vår kvalitet- och miljöledningspolicy.
Vi är ansvarsförsäkrade hos Moderna Försäkringar på upp till 10 miljoner.
Ni anmäler skadan till vårt ärendehanteringssystem eller kontaktar oss på 08-121 322 00.
Ja, lokalvårdaren kommer jobba den veckodag du väljer, men även här försöker vi att anpassa oss efter dina önskemål.
Du betalar mot faktura som ställs ut månaden efter att tjänsten utförts om det inte gäller engångsuppdrag som avtalas individuellt hur det ska betalas. Du kan betala på olika sätt – faktura pdf via e-post (kostnadsfritt), och pappersfaktura (35 kr/faktura).
Den är 3 månader.
Vi har mer än 10 års erfarenhet inom städning och Facility Management, vår strävan är ett ömsesidigt partnerskap med våra kunder. När vi förstår era behov kan vi ligga steget före och proaktivt föreslå åtgärder som passar just er. Första steget är att vi tillsammans gör en behovsgenomgång.
Anastasia Fotiadou2022-11-18Zerina Preci2022-02-04Mamurjon Usmonov2021-02-16Jo ve2021-01-29Pavlos Tsartsampalidis2021-01-27Vasilis Tsartsampalidis2021-01-26Kasiani Mpalida2021-01-26Evangelia Petridou2021-01-26Maria Spanogianni2020-12-08Trevlig, lugn och bekväm arbetsmiljö med allt service inom smidigt avstånd. Härliga och behjälpliga personal. Super nöjd! Rekommenderas 100%nikos xyrafopoulos2020-11-17