ÄRENDESERVICE
Ärendeservice -vi avlastar dig och genomför dina ärenden. Under tiden kan du fokusera på det som är viktigt för dig.
Minska stressen och koncentrera dig på saker som känns viktigare. Vår ärendeservice inkluderar allt från möbelmontering till hundrastning.
Ärendeservice
Mycket ska skötas på ett kontor. Ibland räcker tiden helt enkelt inte till. Då vet vi att man kan behöva en hjälpande hand. Vi hjälper er med allt från att möblera om, rasta hunden, till att packa goodiebags inför ett stundande event, ja listan kan göras lång. Ni kan boka en eller flera av oss, beroende på vad ni behöver hjälp med.
Vilka är era behov?
Vi genomför en kostnadsfri behovsgenomgång för att kunna anpassa vårt erbjudande efter era behov.
ÄRENDESERVICE - ER FÖRLÄNGDA ARM
Vi arbetar med att för kunna avlasta er, när ni behöver det. Antingen vid enskilda tillfällen när det kört ihop sig eller mera regelbundet om ni önskar ha den tryggheten. Vi kan skräddarsy en lösning för alla behov. Stressen minskar och ni kan koncentrera er på saker som känns viktigare.
EXEMPEL PÅ VAD VI HJÄLPER VÅRA KUNDER MED
- Julpynta
- Att byta glödlampor, fylla på papper i kopieringsmaskinen eller montera möbler och utrustning
- Slå in presenter
- Städa ur förråd
- Hjälp att hitta annan hjälp t ex en fotograf, workshopledare eller gruppledare
- Förbereda och beställa det som behövs till olika tillfällen som exempelvis give-aways och kontorsmaterial.
- Trivselvärdinna som finns på plats hos er.
- Köra ut bud eller presenter till era anställda
- Inköp
Ni har behoven vi har lösningen!
Tveka inte att höra av er när som helst under dygnet, året runt om ni känner att era händer eller tid inte räcker till. Vi står redo! At your service
Inget jobb är för stort eller för litet och självklart pratar vi ihop oss för den mest ultimata lösningen!
Vi arbetar med tjänster inom städ och sanering i hela Stockholmsområdet. Ni får förslag på en lösning utifrån era behov i offerten. Kontakta oss idag så går vi igenom er situation och behov.
Q&A
Här kan du läsa vanliga frågor och svar
Om du är intresserad av att bli kund hos oss så bokar vi ett kostnadsfritt kundbesök, digitalt eller IRL. Detta gör du genom att kontakta oss via telefon 08-121 322 00, eller gå till kontakta oss och fyll i formuläret. Vi kontaktar dig inom kort för att bestämma tid och datum för kundbesök
Städmaterial förses av oss på Solution of Quality. Kund står för förbrukningsmaterial.
SOFQ är certifierade enligt ISO9001 och ISO14001. Här kan du läsa vår kvalitet- och miljöledningspolicy.
Vi är ansvarsförsäkrade hos Moderna Försäkringar på upp till 10 miljoner.
Ni anmäler skadan till vårt ärendehanteringssystem eller kontaktar oss på 08-121 322 00.
Ja, lokalvårdaren kommer jobba den veckodag du väljer, men även här försöker vi att anpassa oss efter dina önskemål.
Du betalar mot faktura som ställs ut månaden efter att tjänsten utförts om det inte gäller engångsuppdrag som avtalas individuellt hur det ska betalas. Du kan betala på olika sätt – faktura pdf via e-post (kostnadsfritt), och pappersfaktura (35 kr/faktura).
Den är 3 månader.
Vi har mer än 10 års erfarenhet inom städning och Facility Management, vår strävan är ett ömsesidigt partnerskap med våra kunder. När vi förstår era behov kan vi ligga steget före och proaktivt föreslå åtgärder som passar just er. Första steget är att vi tillsammans gör en behovsgenomgång.
Anastasia Fotiadou2022-11-18Zerina Preci2022-02-04Mamurjon Usmonov2021-02-16Jo ve2021-01-29Pavlos Tsartsampalidis2021-01-27Vasilis Tsartsampalidis2021-01-26Kasiani Mpalida2021-01-26Evangelia Petridou2021-01-26Maria Spanogianni2020-12-08Trevlig, lugn och bekväm arbetsmiljö med allt service inom smidigt avstånd. Härliga och behjälpliga personal. Super nöjd! Rekommenderas 100%nikos xyrafopoulos2020-11-17