SANERING COVID 19
Sanering Covid 19 är en viktig åtgärd om ni har haft konstaterad smitta hos någon som vistats i era lokaler. Vi vet att trygghet är viktigt i dessa tider, när många är oroliga för att Covid 19 smitta ska spridas på arbetsplatser, i fastigheter men även i offentliga miljöer.
Behöver ni hjälp med sanering eller desinficering? Vi genomför samtliga åtgärder utifrån era behov. Det är meningen att alla ska känna sig trygga på sin arbetsplats och vi hjälper er med sanering för att skapa extra trygghet på er arbetsplats.
Sanering Covid 19
Vi hjälper er som företag med åtgärder för att minimera risken för smittspridning i era trapphus, kontor och övriga utrymmen.
Ni kan även konsultera oss om hur ni själva kan arbeta förebyggande med att minimera smittspridning.
Vilka är era behov?
Vi genomför en kostnadsfri behovsgenomgång för att kunna anpassa vårt erbjudande efter era behov.
INGEN KONSTATERAD SMITTA
Ingen konstaterad Covid 19 smitta, vi hjälper er att förebygga. Detta genom att vi säkerställer att städningen utförs korrekt och se över hur ofta det städas. Vi utför alltid särskiljt noggrann rengöring av de allmänna utrymmena och ytor som många personer rör vid. Här genomför vi även extra desinficering.
Minska risken för smitta ytterligare genom att utöka frekvens för städning inklusive desinfektion och ytbehandling. Många företag har redan gjort detta och planerat in storstädningar samt beställt utökad städning med kompletterande uppföljning genom desinfektion.
VID KONSTATERAD SMITTA - BEHOV AV SANERING COVID 19
Vi hjälper er med sanering Covid 19 samt med efterföljande desinficering av lokalerna. Behandlingen sker genom så kallad tät-dimma. Detta genomförs med små droppar som bekämpar och dödar flera olika sorters bakterier och virus under 2 minuter, bl.a. Coronavirus. Dimman appliceras elektrostatisk och når även ut till svåråtkomliga ytor för ett heltäckande resultat. Ni kan vistas igen i lokalen 10 min efter behandlingen.
AUTOMATISERAD HANDDESINFEKTION
Vi tillhandahåller även helt automatisk dispenser med desinfektionsgel. Denna kan ställas på bord, fästas på väggen eller stå i ett eget ställ. Det är också möjligt att få en dekal med logotyp eller budskap att fästa på golvstället ovanför automaten.
Bra ställen att placera handdesinfektion är vid entréen, vid receptionen, på toaletter och i fikarum/kök. Vi på SOFQ erbjuder ert företag att köpa in praktiska lösningar för era behov. Vi hjälper till med leverans och montering på plats hos er.
GOLVSTÄLL FÖR HANDDESINFEKTION
Ni kan även beställa golvställ för en flaska med handdesinfektion, denna finns i två storlekar och har tillbehör som hänglås, droppbricka och en skylt för information.
Just nu säljer vi våra produkter för handdesinfektion till kampanjpris, läs mer här.
VÅRAT ERBJUDANDE TILL ER
Vi erbjuder samtliga tjänster inom sanering och förebyggande åtgärder samt städning. Här kan du läsa mer om våra rekommendationer och erbjudande gällande Covid 19 (länken öppnar en pdf fil som du kan ladda ner).
Vi arbetar med tjänster inom städ och sanering i hela Stockholmsområdet. Ni får förslag på en lösning utifrån era behov i offerten. Kontakta oss idag så går vi igenom er situation och behov.
FAQ
Här kan du läsa vanliga frågor och svar
Om du är intresserad av att bli kund hos oss så bokar vi ett kostnadsfritt kundbesök, digitalt eller IRL. Detta gör du genom att kontakta oss via telefon 08-121 322 00, eller gå till kontakta oss och fyll i formuläret. Vi kontaktar dig inom kort för att bestämma tid och datum för kundbesök
Städmaterial förses av oss på Solution of Quality. Kund står för förbrukningsmaterial.
SOFQ är certifierade enligt ISO9001 och ISO14001. Här kan du läsa vår kvalitet- och miljöledningspolicy.
Vi är ansvarsförsäkrade hos Moderna Försäkringar på upp till 10 miljoner.
Ni anmäler skadan till vårt ärendehanteringssystem eller kontaktar oss på 08-121 322 00.
Ja, lokalvårdaren kommer jobba den veckodag du väljer, men även här försöker vi att anpassa oss efter dina önskemål.
Du betalar mot faktura som ställs ut månaden efter att tjänsten utförts om det inte gäller engångsuppdrag som avtalas individuellt hur det ska betalas. Du kan betala på olika sätt – faktura pdf via e-post (kostnadsfritt), och pappersfaktura (35 kr/faktura).
Den är 3 månader.
Vi har mer än 10 års erfarenhet inom städning och Facility Management, vår strävan är ett ömsesidigt partnerskap med våra kunder. När vi förstår era behov kan vi ligga steget före och proaktivt föreslå åtgärder som passar just er. Första steget är att vi tillsammans gör en behovsgenomgång.