Trivsel på jobbet är just nu mer aktuellt än någonsin. Under våren börjar många medarbetare återvända till sina arbetsplatser, enstaka dagar eller varje dag. Oavsett vilket så kommer arbetsmiljön att vara en viktig fråga att hantera. Hur jobbar ditt företag med att skapa trivsel så att medarbetarna känner sig välkomna tillbaka?
Hygieniska arbetsplatser och socialt utbyte bidrar till trivsel på jobbet
Vi är övertygade om att de senaste årens fokus på hygien och även lokalvård kommer att hålla i sig på sikt. Detta genom att arbeta proaktivt och förebyggande med både städning och desinficering av ytor och arbetsplatser.
Det som många uppger som den absolut största bonusen med att återvända till kontor och arbetsplatser är det sociala utbytet med kollegorna. Många upplever det som ensamt och isolerat på hemmakontoret. Vi har sammanställt några faktorer som vi ser att kan bidra till ökad trivsel på jobbet:
- Tillgång till färskbryggt kaffe
- Fruktkorgar
- Välkomnande reception eller entré
- Handdesinfektion tillgängligt på flera ställen
- Regelbunden lokalvård
- Schemalagda storstädningar
- En handyman som fixar sådant som ni inte själva har tid med
Listan kan göras lång och säkert har du fler punkter som du tycker att är viktiga.
Servicetjänster från Solution of Quality för er arbetsplats
Vi är en annorlunda helhetsleverantör. Detta kan vi säga därför att vi har lång erfarenhet och många nöjda kunder. Det vi är bäst på är att:
- Hjälpa företag att skapa nöjdare medarbetare
- Hjälpa företag att öka sin lönsamhet
Dessutom vet vi att det är lätt att tro att man behöver välja mellan de två alternativen ovan. Men så behöver det inte vara. Ta kontakt med oss för en dialog så tar vi tillsammans reda på vilka möjligheter som finns om ni vill arbeta med oss.
Vi tillhandahåller alla mjuka tjänster från städning och bemanning till fruktleveranser och kaffe.
När du blir kund hos oss erbjuder vi dig att samla alla tjänster som behövs på arbetsplatsen hos oss. Utöver detta så älskar vi att bli utmanade genom att göra ”specialleveranser”. Med andra ord: oavsett era behov kopplat till trivsel på jobbet så kan vi hjälpa er.
Dessutom kan vi berätta att den generella kunden hos oss gått från 10 leverantörer, 10 möten, 10 fakturor och 10 avtal till 1 av allt genom att bli partner med oss. Detta med eller utan ”specialleveranser”.
Vad skulle ni kunna göra med den sparade tiden hos er?
Känner ni att ni vill veta mer är ni varmt välkomna att kontakta oss för att boka ett första möte! Kontakt via telefon 08-121 322 00, eller via e-post nedan.